Vérnyomás csökkentés

Szeretnéd csökkenteni a vérnyomásod négy egyszerű lépésben?

Ez nem is olyan nehéz, mint gondolnád és mellékesen csökken az esélye egy agyvérzésnek, a vesebetegségeknek, a szemproblémáknak , a merevedési-zavaroknak és az öregkori elbutulásnak.

A következő négy életmódbeli változtatás szépen lecsökkenti a magas vérnyomást a legtöbb ember esetében:

Hagyd abba a dohányzást

A dohányzás átmenetileg megemeli a vérnyomást, károsítja az érfalakat és megnöveli a szélütés (sztrók) és az infarktus kockázatát. A leszokás egy igazi kihívás, de segíthetnek a ma már könnyen elérhető leszokást segítő módszerek, mint például: http://konnyenleszokni.hu

Kezd el mozogni

A rendszeres aerob típusú mozgások, mint a tempós gyaloglás, kocogás, úszás, kerékpározás rugalmasan tartják az érfalakat. Nem mellékesen segít lefogyni, ami kulcsfontosságú minden magas vérnyomás kezelésben. Kezd el apránként és emeld fel a mozgást napi 30 percig, lehetőleg a hét minden napján.

Nyugalom

A stressz növeli a vérnyomást, míg vannak különböző szellemi módszerek, amik pedig csökkentik. Keress, és használj is egy olyan technikát, amivel uralhatod a stresszt. Lehet ez jóga, légzéstechnika, meditáció, bármi, ami hatékonynak tűnik.

Táplálkozz vérnyomás-csökkentő módon

Két fontos összetevője van a vérnyomáscsökkentő diétának. Az egyik egy kiegyensúlyozott alapvitamin, ami bőségesen tartalmaz magnéziumot és c-vitamint, valamint a b-vitaminokat teljes sorozatban, hogy a keringési rendszer szerveit megvédje a vérnyomás terhelésétől. Én a Vitaking Cardiolic nevű készítményét javaslom, ami 4 ismert összetevőt tartalmaz, amik egyenként is kitűnő védelmet nyújtanak.
A másik pedig, hogy hanyagold a gyulladást okozó ételeket. Arról, hogy miért nem gyógyul a magas vérnyomás itt olvashatsz.

A szem fokozottan ki van téve a vérnyomás károsító hatásának. Ezt is tudod védeni azzal, ha sok “színes” dolgot fogyasztasz. A szeder, az áfonya, a spenót és a sóska, a spirulina, a meggy és általában azok a dolgok, amik örökre tönkretesznek egy ruhát ha rákerülnek kitűnő támogatói a szem egészségének.

Forrás: naturhirek.hu

Támogasd a szíved!