Téged is legyőz a stressz?

Ha úgy érzed összecsaptak a fejed fölött a hullámok, akkor először is nyugodj meg. Nem vagy egyedül ezzel az érzéssel. Akárki akármit mond, az ember rendkívül gyorsan és hirtelen belekerülhet egy olyan stresszel járó körforgásba, amelyből egyedül szinte nem is tud szabadulni. Miért esszük magunkat nap, mint nap olyan problémákon, amiket egymagunk nem tudunk megoldani? Miért érdekel annyira minket mások véleménye? A stresszes helyzetek ellen olykor azt hisszük nem tudunk védekezni, pedig igenis képesek vagyunk rá. Nem is egyféleképpen. Lássuk a 3 jól bevált stresszűző módszert, amellyel képes leszel kordában tartani azt az oda nem kívánkozó, szorító érzést a gyomrodban.

1. Soha ne rohanj fejjel a falnak

Ezt a népszerű, de sokszor félreértelmezett mondást sokszor használjuk a hétköznapokban, mégsem vagyunk teljesen tisztában az üzenetével. Pedig igen szemléletes mondat. A lényeg az, hogy bármilyen szituációba is kerültél, akárki áll veled szemben, vagy látszólag akármennyire is nagy a baj, tudatosan lépj egyet hátra és higgadj le. Egyszerűen csak ne hagyd magad a helyzet uralma alá keríteni. Képzeld el, hogy a helyzet, amiben éppen vagy, csupán egy kisfilm, aminek rengeteg szereplője van és a te szereped is csupán csak egy pillanatig fog tartani. Ne hagyd, hogy eluralkodjon rajtad a düh, pánik vagy egyéb negatív érzelmek. Tudd, hogy ez a szituáció is ugyanúgy el fog múlni, mint ahogyan eddig bármelyik más kellemetlen pillanat az életedben, amelyekre ma már mosolyogva tekintesz vissza. Ha sikerül tudatosnak maradnod egy ilyen helyzetben is, akkor nyert ügyed van a stressz felett. Egyetlen képzeletbeli kard suhintással leverheted a veled szemben álló fullasztó érzést.

2. Találj magadnak olyan elfoglaltságot, ami leköt

Persze ezek közül az első és legjobb megoldás, ha sportolsz valamit. Menj ki futni vagy gyalogolni akár csak 10 percre, vagy takarítsd ki a házat. A lényeg, hogy mozogj, mert a mozgás olyan hormonokat szabadít fel a szervezetedben, amelyek elősegítik és szinten tartják a boldogság és elégedettség érzését. Legfőképp ismert az úgynevezett boldogság hormon, az endorfin. Ha viszont nincs kedved mozogni, akkor is számos megoldás van arra, hogy elűzd a stresszt. Kezdj el rajzolni, vagy gyújts néhány illatgyertyát, esetleg ülj le a családdal vagy barátaiddal egy közös társasra. A lényeg, hogy ezek a helyzetek segítenek átlendülni a stressz kiváltó okainak világából a nyugalom és kiegyensúlyozottság világába.

3. Figyelj oda az idegrendszeredre

És itt jön egy igen lényeges pont. Ugyanis az is előfordulhat, hogy nincs okod a stresszre, mégis hevesebben reagálsz a dolgokra. Nem alszol túl jól és a folyamatos belső feszültség érzését éled át. Ennek az lehet az oka, hogy nem táplálkozol megfelelően, így a szervezeted és idegrendszered nem jut olyan elengedhetetlen vitaminokhoz, amelyek arra szolgálnának, hogy védjék idegrendszered a fent leírt tünetektől. Egyszerűen szólva, hiány lép fel a szervezetedben, amit nem tud sehogyan sem pótolni és végül ez a hiány jelentkezik stressz formájában. Ha nincs időd arra, hogy minden nap kiszámold az általad fogyasztott ételek tápanyagtartalmát, és mindig a megfelelő mennyiséget vidd be azokból, amelyekre szüksége lenne, akkor kiváló megoldás lehet, ha tudatosan megadod testednek azt, amire szüksége van.

Pontosan erre szolgál ez a szuper Magnézium+B+Stressz B komplex vitamincsomag, amelyhez ráadásul most kedvezményes áron juthatsz hozzá. Ne hagyd, hogy szervezeted stresszel jelezze a vitamin hiányát. Lépj egyet előre a kiegyensúlyozottság világába.